Reference a případové studie

SOME Jindřichův Hradec

„Intuo je pro nás klíčovým nástrojem pro dokonalý prodej a servis zemědělské a lesnické techniky.“
Bohdan Soukup, generální ředitel, SOME Jindřichův Hradec

Společnost SOME Jindřichův Hradec zásadním způsobem zkvalitnila sdílení informací mezi jednotlivými pracovníky. Zlepšila se práce na jednotlivých pobočkách. Zhruba sto uživatelů má k dispozici kvalitní data, servis lépe plánuje práci servisním technikům, obchodníci mají lepší nástroje pro vyhotovování nabídek. Management má k dispozici velmi přesné informace v reálném čase.

Stažení celé případové studie zde: SOME

 

Air Telecom a.s.

„Intuo nám mimo jiné pomáhá hlídat stav našich technologií, urychluje odstraňování provozních problémů na síti a pomáhá nám lépe pracovat s úkoly uvnitř jednotlivých týmů.“
Ondřej Čepl, Network Operation Manager, Air Telecom a.s.

Český mobilní operátor Air Telecom a. s. je od podzimu 2012 vlastníkem a provozovatelem CDMA sítě U:fon a od dubna 2013 i poskytovatelem tarifů a služeb v síti s nejběžnějším standardem GSM. S koupí sítě U:fon získal v roce 2012 mobilní operátor Air Telecom rovněž významné telekomunikační know-how, zkušenosti z trhu, zázemí i zákaznickou bázi. Je čtvrtým mobilním operátorem na českém trhu.

 

Centrum podpůrné péče Lékořice

„Systém Intuo nám pomáhá plánovat rozpis služeb a umožňuje jednoduché vyhodnocování.“
Martina Tyllerová, koordinátorka dobrovolníků, Lékořice

Intuo pomáhá řídit běžnou agendu a plánovat práci dobrovolníků v Centru podpůrné péče Lékořice ve Fakultní Thomayerově nemocnici v Praze 4.

Centrum podpůrné péče Lékořice organizuje aktivity dobrovolníků ve Fakultní Thomayerově nemocnici v Praze 4 a spojuje tak ochotné dobrovolníky a jednotlivá oddělení nemocnice. Hlavním cílem je povzbudit a psychicky podpořit hospitalizované osoby.

Vybrané reference