Reference a případové studie

Medicton Group s.r.o.

Systém Intuo pro nás představuje nástroj, který nám pomáhá efektivně řídit obchodní a servisní procesy.
Martin Dobiáš ekonomický ředitel, Medicton Group, s.r.o.

Společnost Medicton Group zásadním způsobem zefektivnila firemní procesy a sdílení informací mezi jednotlivými pracovníky, zejména mezi oddělením dispečinku a servisu. Nyní se již nemůže stát, aby dispečinku unikla nová zakázka. Pracovní den servisního technika je maximálně optimalizován tak, aby v průběhu pracovního dne zvládl provést co nejvíce zakázek a zároveň překonal co nejmenší vzdálenost mezi nimi. Veškeré aktivity a zásahy jsou zaznamenávány a mohou být zpětně kontrolovány. Fakturační proces je plně automatizován tak, že provedená servisní zakázka je fakturována do systému Pohoda, přičemž systém Intuo automaticky sleduje průběh a termíny jejího uhrazení.

Stažení celé případové studie zde: MEDICTON

 

DAGROS, s. r. o.

„Systém Intuo nám pomohl dostat pod kontrolu práci obchodních zástupců, a to hlavně jejich schůzky, příležitosti a nabídky.“
Zdeněk Šilar, ředitel společnosti Dagros, s.r.o.

Společnost Dagros zásadním způsobem zkvalitnila sdílení informací mezi jednotlivými pracovníky. Zhruba 25 uživatelů má nyní k dispozici kvalitní data, servis lépe plánuje práci servisním technikům, obchodníci mají lepší nástroje pro přípravu nabídky, management má k dispozici velmi přesné informace v reálném čase.

Stažení celé případové studie zde: DAGROS

 

Air Telecom a.s.

„Intuo nám mimo jiné pomáhá hlídat stav našich technologií, urychluje odstraňování provozních problémů na síti a pomáhá nám lépe pracovat s úkoly uvnitř jednotlivých týmů.“
Ondřej Čepl, Network Operation Manager, Air Telecom a.s.

Český mobilní operátor Air Telecom a. s. je od podzimu 2012 vlastníkem a provozovatelem CDMA sítě U:fon a od dubna 2013 i poskytovatelem tarifů a služeb v síti s nejběžnějším standardem GSM. S koupí sítě U:fon získal v roce 2012 mobilní operátor Air Telecom rovněž významné telekomunikační know-how, zkušenosti z trhu, zázemí i zákaznickou bázi. Je čtvrtým mobilním operátorem na českém trhu.

 

Centrum podpůrné péče Lékořice

„Systém Intuo nám pomáhá plánovat rozpis služeb a umožňuje jednoduché vyhodnocování.“
Martina Tyllerová, koordinátorka dobrovolníků, Lékořice

Intuo pomáhá řídit běžnou agendu a plánovat práci dobrovolníků v Centru podpůrné péče Lékořice ve Fakultní Thomayerově nemocnici v Praze 4.

Centrum podpůrné péče Lékořice organizuje aktivity dobrovolníků ve Fakultní Thomayerově nemocnici v Praze 4 a spojuje tak ochotné dobrovolníky a jednotlivá oddělení nemocnice. Hlavním cílem je povzbudit a psychicky podpořit hospitalizované osoby.

Vybrané reference